zaterdag 28 februari 2015

Een jaar later

Afgelopen week bekeek ik weer eens mijn blog en zag dat het bijna een jaar geleden was sinds ik het laatste artikel geplaatst had. Ook toen liep het vossenrit seizoen net ten einde alhoewel ik er nu een stuk beter in het klassement voorstond dan toen (nu op de 7e plaats).

Wat ik toen rond die periode al wel wist was dat ik zou meerijden met de Tour des Alps. Het jaardoel 2014 was toen al bekend. Maar dat jaardoel lijkt elk jaar moeilijker te verzinnen. Het enige wat ik tot op heden als jaardoel voor 2015 kon verzinnen is dat ik een week wil fietsen met overnachting in B&B's.  Self-supporting fietsen met minimale bepakking. Ik heb er zelfs al een mooi setje bikepacking tassen van Apidura voor op mijn verjaardag voor gekregen.


Apidura bikepacking tassen

Nu alleen nog verzinnen waar de reis heengaat. Tot op heden nog geen idee, maar er zal een week gefietst worden in 2015 zoveel is zeker. Het mooiste zou een rondje ergens in zuid-europa zijn waar je na een week fietsen zo weer terug bij je auto uitkomt. Maar een dergelijk kant-en-klaar rondje heb ik nog niet kunnen vinden. Nog maar even verder zoeken dus en anders zelf iets uitzetten. Maar eerst gaan we het vossenrit seizoen in de top-10 afsluiten. Nog 4 ritten te gaan!

0 reacties: