zondag 28 juni 2015

Lang leve de CO2 patroon!

Na afgelopen vrijdag 3x lek gereden te hebben in één rit was ik even klaar met banden oppompen met minuscule fietspompjes. Zaterdag bij de lokale fietsenmaker (http://www.allesvoorderacefiets.nl/) dus maar even rap een CO2 patroon met opzetstukje gehaald.

De nieuwste aanwinst.
Voor vandaag stond de Rabobank Prestige Toertocht op het programma samen met zwagertje Cees en fietsmaatje Ton.  Tot mijn grote geluk krijgt zwagertje Cees me daar toch een enorm lekke band onderweg. Hoera! Een proefkonijn! Het lek was snel gevonden, een stuk hout met spijkertje stak nog in de band. Na een nieuwe bandje ingelegd te hebben ging ik los met mijn patroon. Binnen een paar seconden bandje weer vol en weer knallen op die fiets!  U begrijpt het, ik ben om. Vanaf nu behoort de CO2 patroon tot mijn standaard fietsuitrusting.

1 reacties:

Camino Nico zei

Ik heb nog zo'n klein pompje... Op mijn hybride... Snel maar eens omzetten naar de racer.:-)