dinsdag 22 maart 2016

Kriebel!

Het begint nu best wel een beetje te kriebelen. Voor volgende week dinsdag avond staat een nacht ferry van Rotterdam naar Hull gepland. De start van de 4-daagse proefrit Hull-Harwich. De fiets is klaar, de paklijst is (bijna) klaar en ik ben er ook wel klaar voor.

Nu moet het weer ook nog een beetje meewerken. De verwachtingen zijn nog niet helemaal je-van-het. Er wordt nog wel wat regen verwacht. Om die reden heb ik het kopen van de ferry tickets nog maar even uitgesteld. Ik heb weinig zin om 250,- euro uit te gaan geven om 4 dagen in de Engelse regen te gaan fietsen. Dat kan dan net zo goed in Nederland. Maar zover is het nog niet. We kijken het nog even aan.

De verwachtingen voor volgende week zijn nog niet helemaal je-van-het

Over de paklijst, De laatste aanwinst was de Apidura "food pouch". Een mooi woord voor een duur zakje dat je aan je stuur kan hangen om voedsel of andere zaken in te stoppen die je onder handbereik wilt hebben (b.v. je camera). Het enige wat eigenlijk nog rest is een afritsbroek zodat ik onderweg naar Santiago me nog een beetje decent in een Kathedraal of iets dergelijks kan vertonen. Dus die gaan we binnenkort nog even scoren. Maar verder is dan wel zo ongeveer alles binnen.

Apidura "Food Pouch".
Een duur woord voor een duur voedseltasje :-)
Dus nog even de paasdagen overleven en dan gaan we los. Ik heb er zin in!

0 reacties: