zaterdag 6 februari 2010

Rondje Westerlee, 28 km, 1 uur 15 minuten.

Uiteraard moest ik vandaag even de Garmin uitproberen.
"Bon Frere"Cees nog gebeld of hij mee ging fietsen, maar die vond het nog te nat.
Het wegdek was idd nog erg nat en het was bovendien mistig en erg (water)koud.
Dus maar een klein rondje uitgestippeld en er alleen op uit getrokken.

Heb, nu ik gereden heb, spijt dat ik niet langer en wat intensiever heb gereden.
De HRgem kwam nu slechts uit op een schamele 134 slagen en de gem. snelheid 22 km.
Dat is nauwelijks D1 meer te noemen. Dat lijkt meer op een hersteltraining.
Ik was erg gefocused om de HR op 143 slagen te houden, maar met stoplichten etc. kom je dus gemiddeld veel lager uit. De volgende keer maar met een iets hogere hartslag fietsen, zodat ik gem. rond de 143 uitkom.
Dan zit ik lekker bovenin de D1. Ben benieuwd wat dan de gem. snelheid is.

Snel even op buienradar gekeken voor het weer van morgen; het blijft morgen ook droog!
Zometeen komt Cees op visite. Met hem maar afspreken voor morgen.
En dan wat langer en wat sneller! ..:-)

Aantal:
5
Tot. duur:
6:46
Tot.afstand:
154 km
Gewicht:
-
Rustpols:
-
Zone
D1