vrijdag 1 januari 2010

Over mij

Even voorstellen: Mijn naam is Johan Barelds en ik woon in Den Haag. Ik werk als ProjectManager bij ICT dienstverlener AtoS. Ben al weer 20 jaar gelukkig getrouwd met Carla en we hebben 2 kinderen: Niels en Julia.

Ik ben een liefhebber van verschillende sporten (volleybal, fietsen, schaatsen, inline skating, bergwandelen, etc.) maar fietsen is momenteel wel helemaal mijn ding. Ik ben uitermate sportief ingesteld maar (helaas) beperken mijn kwaliteiten zich tot het niveau "welwillende recreant"..:-)
Ik fiets inmiddels al weer een jaar of 2 maar mijn fiets kwaliteiten / ervaringen beperken zich slechts tot het niveau "toerfietser". Aan wedstrijden heb ik me (nog) niet gewaagd. Wel maak ik veel kilometers op de fiets.

In ben begonnen met een hybride lichtgewicht fiets, maar die heb ik op 27 maart 2010 ingeruild voor mijn huidige racefiets, een "Bulls Desert Falcon 1 - 2010". Op 18 december 2010 is het assortiment fietsen uitgebreid met de Cube Nature 2011 cross-hybride.
Update: Op vrijdag 3 augustus 2012 heb ik een (titanium) "Van Nicholas Zephyr - 2012" racefiets aangeschaft.

Mjin biometrie
Ik ben een liefhebber van het meten van allerlei biologische gegevens: mijn hartslag, gewicht, het doen van inspanningstesten, etc. Van alles over mijn biometrie is hier te vinden.

Facebook
Ik ben ook te vinden op Facebook. Klik de onderstaande badge om op mijn pagina terecht te komen.
Johan Barelds | Maak je eigen badge