maandag 1 november 2010

Crosstrainer

Gisteren (zondag) regende het weer eens. En juist voor gisterochtend had ik weer eens een lekkere, lange fietstocht geplanned staan (+/- 100km). Hiervoor had ik de vrijdagmiddag en zaterdag laten schieten, ondanks het droge weer op die dagen. Ik zou op zondagochtend gaan fietsen nietwaar? Niets bleek minder waar.

Vandaag had mijn frustratie over dit mislukte, sportloze weekend een climax bereikt. Er moest iets gebeuren! Dus ben ik vanavond uitgeweken naar de crosstrainer om deze, een uur lang, eens flink van jetje te geven. 10 blokjes van 6 minuten die in een sinusbeweging steeds zwaarder worden. Het één-na-laatste blokje was de laatste top van de sinusbeweging en dat blokje ging in zijn geheel rond de maximale hartslag. Plopperdeplop!

Mijn frustratie ben ik voorlopig even weer kwijt. Maar ik ga toch liever een lekker lang stuk buiten fietsen. En aangezien het schaatsen niet echt van de grond komt, zit ik me nog steeds suf te peinzen hoe ik dat van het winter ga doen met die donkere avonden en natte weekenden. Pilatus en Spinning zijn blijvertjes. De rest ben ik nog niet uit. Tacx? MTB? Vossejachten? Als ik er uit ben laat ik het weten..:-)

0 reacties: