woensdag 21 september 2011

Vossenrit

Na 2 weken relatieve rust begint het onderhand weer tijd te worden om weer wat actiever te worden. Het lichaam is uitgerust en ik had vanavond weer echt zin om een stuk te fietsen. Dit ondanks het herfstweer met motregen. De fietsrit van vandaag voelde een beetje als een strandwandeling op een herfstdag inclusief een spray van motregen. Klinkt misschien gek, maar ik vindt dat erg lekker weer om buiten te sporten. Een beetje motregen in je gezicht, lekker windje en dan bikkelen, heerlijk!
De "vos" staat ergens verdekt opgesteld.

Aanstaande zondag beginnen de vossenritten bij FTCW weer. Zondag is er eerst nog een "proef vossenrit" om even weer in te komen en 3 oktober begint het officiele vossenrit seizoen weer. Het is voor mij de eerste keer dat ik aan een vossenrit meedoe dus ik ben heel benieuwd hoe het bevalt. Wordt vervolgd!

Racefiets
8125 km (87x)
309:53 uur
Cross-hybride
695 km (12x)
29:43 uur
Totaal
8820 km

2 reacties:

Peter zei

grappig idee zo'n vossenrit op de fiets. Doe je dat op de MTb, vledrijder of gewoon op de racert?

succes in ieder geval. en laat weten oe het was.

Johan Barelds zei

@Peter: ik begin zondag op de racer, maar in de winter ben ik van plan op de cross-hybride over te schakelen. Schrijf me daarom ook niet bij de toppers in zodat ik met mijn cross-hybride ook ook nog een beetje kan meekomen..:-) Ik zal zeker even verslag doen na zondag.