maandag 25 januari 2010

The Day Before....

Vandaag was het dan zover...de dag voor de hernia operatie.
's-Ochtends om 08.15 uur nog even bij Robert Boelen langs geweest om me er van te vergewissen dat de "Proef van Laseque" wel "positief" genoeg was om me te laten opereren.
Op zijn eigen onnavolgbare wijze had Robert mij daar binnen enkele minuten van overtuigd.
Met het gevoel een goede beslissing genomen te hebben verliet ik rond 09.00 uur zijn praktijk richting huis.

Thuis gekomen snel de laatste spullen bij elkaar gepakt en met Carla rond 10'en in de auto gestapt richting Keulen.
In Koln aangekomen (+/- 13.00 uur) ons gemeld bij de kliniek van Drs.Patrick Simons en binnen een uurtje alle testen en formaliteiten afgewerkt. Alles klaar voor de operatie morgen.


Na ingechecked te hebben in ons hotel (Azimuth, 500m van de kliniek) 's-middags de Dom bezichtigd en wezen shoppen in Koln. Het was wel erg koud (-5 gr.C) , maar het was een leuk tijdverdrijf.
Voor het eerst koffie wezen drinken in een Starbuck. Zat bij het Centraal Station tegenover de Dom.

Na zon drie uur shoppen bleek maar eens te meer de juiste keuze voor de operatie.
Ik kwam bijna strompelend weer terug in het hotel. Wat nou natuurlijke genezing...!

Eerst maar eens lekker opgewarmd op de hotelkamer en vervolgens gezellig met z'n tweetjes uit eten in een chic tentje tegenover de kliniek.

Terug in het hotel nog even lekker in de Sauna gezeten en daarna terug naar de Hotelkamer.
Op tijd naar bed voor de grote dag morgen.
Rond 08.00 uur wordt ik morgen in de kliniek verwacht. Ik wordt dan als eerste geopereerd.

0 reacties: