maandag 18 januari 2010

Elke dag oefeningen

Zaterdag, zondag en vandaag elke dag buik- en rugspier oefeningen gedaan.
Had na de cross-trainer workout vrijdag toch nog wel een vermoeide onderrug gedurende het weekend.
Hopelijk gaat dit steeds beter naar mate ik mijn oefeningen consequenter volhoudt.

Vandaag de neuroloog bezocht in het Leyenburg.
Na een onderzoek constateerde hij dat er idd nog krachtsverlies aanwezig was (lichte klapvoet).
Aangezien het een redelijk grote hernia betreft gaf hij aan ons nog voor second opinion naar de neurochirurg door te willen verwijzen over het al dan niet opereren.

Heb zelf vandaag met de FBTO en Rugkliniek Lange Voorhout (Robert Boelen) gebeld.
FBTO gaf aan dat zij per geval beoordelen of het vergoed wordt.
Of ik even de prijsopgaaf van een eventuele operatie via Boelen aan hun kon faxen zodat ze het konden beoordelen.
Gelijk Boelen gebeld en hem mijn situatie voorgelegd
Zijn eerste opmerking na mijn situatieschets was: gelijk opereren! De druk moet van de zenuw af.
Ook gaf hij aan mij morgen gelijk te willen zien.
Eens kijken of hij hierna nog steeds die mening is toegedaan. Heb nl. geen zenuwpijn meer, alleen nog wat vermoeide rug klachten en kan nog niet goed op mijn rechterzijkant liggen.

Tja, commerciele artsen....lastig dilemma...

0 reacties: