woensdag 6 januari 2010

Hello World!

Mijn eerste blogberichtje, Yeaha!

Na op 5 december 2009 een hernia te hebben opgelopen heb ik besloten een sportief doel te stellen voor 2010.
Nu was ik al sportief dus dat was geen hoofdreden, maar het doel is ook voor revalidatie doeleinden.

De reden waarom ik nu ook een blog start is omdat ik erg benieuwd ben in hoeverre ik over één jaar mijn doel gerealiseerd heb en wat er allemaal (in detail) gebeurd is in die periode.
Ik hoop dat dan uit mijn blog te kunnen lezen (als ik tenminste de discipline blijf houden).

Wat is mijn sportieve doel voor 2010?

Afgelopen jaar heb ik (per toeval) de elfstedentocht gefietst (240 km).
Er was een uitvaller en ik werd op het laatste moment door mijn schoonvader gevraagd om mee te doen.
Toevallig had ik al flink wat fietskilometers in de benen, dus de stoute schoenen aangetrokken en meegedaan.
Dat is mij erg goed bevallen! Zo goed zelfs, dat ik voor 2010 een andere "cyclosportief" als doel wil stellen.
En het het is geworden.....Luik-Bastenaken-Luik!


Goal, Set, Go!

Kortom: Een goed en sportief  2010!

Was getekend,
Johan Barelds

0 reacties: