vrijdag 1 januari 2010

Doel 2011


Doel(en) 2011
Voor het jaar 2011 had ik mij de volgende doelen gesteld:
  1. Primaire doel
    Sinds januari dit jaar ben ik  aan het trainen voor de Velomediane Claudy Criquielion die op 27 augustus verreden zal worden. Daarnaast ben ik van plan in de zomervakantie de Mont Ventoux op te fietsen en nog enkele anders BIG's aan mijn palmares toe te voegen. Het trainingsprogramma zal daarnaast bestaan uit meerdere toertochten.
  2. Secondaire doel
    Aan dit doel hecht ik bijna net zoveel, zo niet nog meer waarde, dan als aan het primaire doel. Het secondaire doel is het fietsen van AtosTour. Deze mogelijkheid kwam gaandeweg het jaar op mijn pad en ik heb hem moet beide handen aangegrepen. Samen met 55 internationale collega's een 2-daagse monstertocht fietsen voor het goede doel, dat is iets waar ik nog het meest naar uitkijk dit jaar.
  3. Tertiaire doel
    Als derde doel wil ik dit jaar 10.000 km fietsen. Dat klinkt misschien een beetje raar, maar ik wil kunnen zeggen dat ik een keer 10.000 km in één jaar gefietst heb. Gewoon, zomaar. Voor de lol.


Op het moment van schrijven (21 december 2011) kan ik met uitermate tevreden constateren dat ik al mijn doelen voor dit jaar heb gerealiseerd. Het jaar 2011 is voor mij een uitermate succesvol fiets jaar geweest.

0 reacties: