dinsdag 4 mei 2010

Rit 3: Schoonbron - 3l-punt, 74 kilometer

Koud tochtje
Weersvoorspellingen voor vandaag: zwaar bewolkt, winderig, af en toe een bui en lekker koud (rond 7 graden). Niet echt wat je zegt een lekkere dag om te gaan fietsen. Maar ik ben in Limburg en er moet getrained worden. Dus vanochtend om 07.00 uur vertrokken voor eenzelfde rondje als afgelopen zaterdag. Zelf weer routes gaan plannen met de www.bikeroutetoaster.com durfde ik eigenlijk -deze vakantie- niet meer aan na mijn ervaring met de "Belgische Fietspaden" (lees onverharde karresporen) gisteren. Dus maar gekozen voor een bekende route. De tocht had veel overeenkomsten met een schaatstocht: koud weer en koude voeten (door mijn nieuwe, "ademende" schoenen zonder overschoen). Alleen de koek-en-zopie ontbrak helaas..:-). Rond 10.30 uur was ik weer terug, zodat de middag met de familie doorgebracht kon worden. De keuze was gevallen op het 3-landenpunt, waar ik zaterdag en deze ochtend rond 8.30 uur op de fiets nog langs gekomen was. Ach ja....

Vooruitzichten rest v.d. week
Tja, alleen morgen nog een spoor van een zonnetje ergens achter een dik wolkenpak. De rest van de week regen. Aangezien we zaterdag weer terugrijden, toch maar eens kijken of ik morgen nog een >100km tocht kan maken om de training van deze week te completeren.



Vorderingsoverzicht Rapport voor jbarelds

Teller:37 Activiteiten
Afstand:2,145.36 km
Gem. afstand:57.98 km
Tijd:89:36:53 u:m:s
Gem. tijd:02:25:19 u:m:s
Hoogte winst:7,042 m
Gem. snelheid:23.9 km/u
Gem. HS:141 bpm
Gem. fietscadans:88 rpm

0 reacties: