woensdag 28 juli 2010

D3, Rondje "De Berg", 52 kilometer

Gotcha!
Vandaag was de derde werkdag na mijn zomervakantie. Ik ben na de vakantie elke dag behoorlijk vroeg naar het werk gegaan en dat was ik uiteraard niet meer gewend na de vakantie. Bij thuiskomst uit mijn werk was ik (mede) hierdoor behoorlijk afgeragt. Behoorlijk futloos en met een stevige dip in de motivatie ben ik toch maar na het eten op de fiets geklommen. De eerste kilometers gingen op het dooie gemakkie tot ik in de duinen naar Hoek van Holland een andere fietser in het vizier kreeg. Ik probeerde naar hem toe te fietsen maar dat was nog niet zo makkelijk gedaan. Het leek wel of hij doorhad dat ik achter hem aan zat want iedere keer als ik dacht dat ik het gat dicht ging fietsen ging het tempo weer een stukje omhoog zodat ik net geen aansluiting bij hem kreeg. Uiteindelijk had ik hem vlak voor HvH te pakken. Tegen die tijd zat het tempo er uiteraard goed in en was mijn futloosheid al compleet verdwenen. Ik ben ook zo makkelijk te foppen...:-)

Houdt hem boven de 30!
Na nog even kort met hem gebabbeld te hebben waren we al weer bij "De Berg" aangekomen. Deze heb ik om-en-om, volle bak, zittend en staand beklommen, in totaal 5x op en af. Hierna richting Maassluis en uiteindelijk via Schipluiden weer naar huis.  Bij Schipluiden viel het me op dat het gemiddelde van de rit exact op 30km/uur lag. Uiteraard heb ik de laatste kilometers naar huis nog even mijn best gedaan om het gemiddelde niet onder de 30 km te laten zakken. Bij thuiskomst bleek de gemiddelde teller op 30.2 km/uur te zijn blijven steken. Niet slecht voor een avond die fut- en motivatie-loos begon!


Teller:72 Activiteiten
Afstand:5,291.87 km
Gem. afstand:73.50 km
Tijd:213:37:48 u:m:s
Gem. tijd:02:58:01 u:m:s
Hoogte winst:23,176 m
Gem. snelheid:24.8 km/u
Gem. HS:140 bpm
Gem. fietscadans:89 rpm

0 reacties: