woensdag 29 september 2010

Schaatsen

Na de moeizame eerste keer schaatsen afgelopen zondag heb ik vandaag besloten het toch maar weer te gaan proberen. Het was nog steeds lekker rustig op de 400m baan van De Uithof dus er kon lekker vrijuit geschaatst worden.

In tegenstelling tot de volgende keer ben ik sneller en langzamer gaan schaatsen op het moment dat ik daar zin in had. Op wat pijnlijke drukpunten op mijn voeten na ging het al een stuk beter dan de vorige keer. Nog een paar keer meer en dan ben ik al weer een stuk meer getrained en zou het allemaal wat minder moeizaam moeten gaan verlopen.



Teller:2 Activiteiten
Afstand:65.20 km
Gem. afstand:32.60 km
Tijd:02:59:02 u:m:s
Gem. tijd:01:29:31 u:m:s
Hoogte winst:22 m
Gem. snelheid:22.0 km/u
Gem. HS:144 bpm
Gem. fietscadans:--

0 reacties: