zondag 17 oktober 2010

O, Happy Day!

Het beloofde vandaag een stralende zonnige winter zondag te worden.... En óf dat is uitgekomen! ..:-)
Ik had me vanochtend lekker ingepakt met muts en wanten. Om 09.00 uur was ik er helemaal klaar voor en stond ik met de fiets voor de deur te trappelen om uitgelaten te worden. Ook zwager Cees had er helemaal zin in en stipt op tijd kwam hij voor rijden. Via de duinen zijn we vanuit Den Haag richting Noordwijk gefietst. Wat een genot om in de frisse ochtend met een stralende winterzon op pad te zijn. Associaties met zonnige wintersport- en schaatsdagen, ochtendgloren taferelen bij trektochten in de bergen, kwamen spontaan bij mij naar boven borrelen....O Happy Day!



2 x lek
Na Noordwijk kreeg ik een klapband vóór doordat ik met een klap over een steen heen reed. Maar dat mocht de pret allemaal niet drukken. Het bandje was binnen no-time vervangen en via Leiden, Zoeterwoude en Zoetermeer ging het, wind mee, weer terug richting het Haagse. En telkens weer dat lekker zonnetje. Wat een mooie dag! Om de moraal te testen reed Cees voor Zoetermeer ook nog maar een keer plat. Maar ook die lekke band kon ons humeur niet aantasten. De dag kon niet meer stuk! Als er iemand toevallig daar boven luistert: "Graag nog veel meer van dit soort dagen komende winter aub". Dank U!


Teller:98 Activiteiten
Afstand:7,187.41 km
Gem. afstand:73.34 km
Tijd:286:12:44 u:m:s
Gem. tijd:02:55:13 u:m:s
Hoogte winst:28,760 m
Gem. snelheid:25.1 km/u
Gem. HS:140 bpm
Gem. fietscadans:90 rpm

0 reacties: