woensdag 13 oktober 2010

Spinning!

Tot nu toe gaat het schaatsen nog niet zoals ik het in gedachten had. In tegenstelling tot het fietsen van dit jaar waar ik mezelf zelfs regelmatig moest afremmen om niet té veel te trainen. Onder het motto "gooi je oude schoenen niet weg" ben ik vanavond maar eens bij http://www.fastsspinning.nl in Poeldijk gaan spinnen om de opgedane fietsconditie van dit jaar vast te houden.
Het was een uurtje stevig knallen met de hartslag voortdurend tegen het plafond (~180 bpm). Vlak voor het einde schoot notabene het SPD plaatje van mijn linkerschoen los. De schroeven waren klaarblijkelijk losgekomen. Aangezien het plaatje nog vast in de trapper zat eerst maar even mijn schoen in de toeclips gestoken en de les afgemaakt. Aan het einde van de les hebben de mannen even het plaatje vakkundig met de waterpomptang verwijderd..:-)


Erg lekker zon lesje spinning. Ga me gelijk maar voor de hele winter opgeven voor één keer per week. To be continued....



0 reacties: