maandag 11 oktober 2010

Hallo Winter!

Dat het koud zou worden vandaag dat was bekend. Waar ik niet op gerekend had was dat mijn lichaam ook al in winterslaap was gegaan. Het is zoiets als een laptop die in hibernation gaat maar waar je nog even bij wil; kansloos! Het begon al gelijk vanochtend toen ik uit bed kwam. Daar waar ik normaal sta te popelen om op de fiets te springen, had ik vandaag eigenlijk helemaal geen zin. Uiteindelijk heeft het zonnetje me toch overgehaald om te gaan.

Het fietsen was nauwelijks nog fietsen te noemen. Zelfs een moeder met een kinderwagen zou me nog voorbij gegaan zijn. Maar het was wel uitermate aangenaam flierefluiten en ik heb bewust eens allerlei paadjes opgezocht die ik anders nooit insla. Uiteindelijk toch nog 50km gefietst, maar het was wel een hele klus om aan dat aantal kilometers te komen. Maar ach, het is winter..

Erg confronterend als je dit soort borden ook nog tegenkomt onderweg..:-)



Teller:96 Activiteiten
Afstand:7,101.59 km
Gem. afstand:73.97 km
Tijd:281:47:22 u:m:s
Gem. tijd:02:56:07 u:m:s
Hoogte winst:28,609 m
Gem. snelheid:25.2 km/u
Gem. HS:140 bpm
Gem. fietscadans:90 rpm

0 reacties: