maandag 25 oktober 2010

Zomerdoel 2011 bekend!

Toen ik vanmiddag uit het werk thuiskwam, zag het er buiten wel errug lekker uit met dat laaghangende zonnetje. Zal ik het doen? Zal ik het niet doen? Ja, ik doe het! Niks buienradar checken. Gewoon blind erin gaan. Snel omkleden en op de fiets springen. En zo kwam het dat ik vandaag toch nog even lekker 1,5 uur ben wezen fietsen.

Zomerdoel 2011 bekend
Nog ff wat anders. Na ampel beraad met bon-ton frere Kees dit weekend hebben we het zomerdoel voor 2011 vastgesteld. Het is de cyclo "La Vosgienne" geworden. Het is qua afstand en hoogtemeters weer net iets pittiger dan Luik-Bastenaken-Luik. Andere "pro's" zijn de reisafstand en de datum (september). Het voordeel van een doel in september is dat je er in je zomervakantie lekker voor kan trainen. En aangezien we meestal in de buurt van bergen op zomervakantie gaan is dat natuurlijk helemaal toppie. Als ik dan toch nog een "con" moet noemen dan is het dat ik in ieder geval één iemand weet bij wie deze cyclo niet zo goed is "gevallen". Maar ik ga er vanuit dat dat een gevalletje domme pech was. Ik hoop dat je ondertussen al weer flink opgeknapt bent Marieke!


Teller:101 Activiteiten
Afstand:7,313.50 km
Gem. afstand:72.41 km
Tijd:292:02:57 u:m:s
Gem. tijd:02:53:29 u:m:s
Hoogte winst:28,949 m
Gem. snelheid:25.0 km/u
Gem. HS:141 bpm
Gem. fietscadans:90 rpm

0 reacties: