donderdag 23 december 2010

Kerst Spinning

Afgelopen dinsdag was ik bij mijn schoonouders in Leeuwarden op visite. Met mijn schoonvader Sies ben ik -als introducee- meegeweest naar het Health & Spa centrum om wat te trainen. In hetzelfde gebouw kun je ook zwemmen en gebruik maken van de Sauna (gewoon, infrarood en Turks stoombad). Allemaal errug relaxed. Ik was 's-middags wel zo dood als een pier en heb derhalve een uur op de bank liggen pitten. Van zwemmen én sauna wordt je behoorlijk duf als je dat niet regelmatig doet.

Spinning stond in het thema van de Kerst.
Gisteravond was het weer spinning geblazen. Natuurlijk moesten er ook wat kerstnummertjes gedraaid worden. Erg komisch om te zien hoe iedereen badend in het zweet, staand op de spinningmachine, vrolijk kerstnummers aan het meezingen is.

Prettige Feestdagen!
En over Kerst gesproken: via deze weg wil ik iedereen prettige feestdagen en de beste (sport-)wensen voor het nieuwe jaar toewensen. Stel een sportief doel voor 2011, maak een goed schema en "stick to the plan". En denk aan de kilootjes, want die moeten er allemaal weer afgesport worden in het nieuwe jaar..:-)

Racefiets7588km  (103x)
Cross-hybride33km (1x)
Spinning10x
Cross-trainer134km (12x)

0 reacties: