donderdag 30 december 2010

Mooie afsluiter!

Na 3 dagen nietsdoen (die aanvoelden als 3 weken) heb ik vanmiddag een heerlijke wintertocht gemaakt op de cross-hybride. De fietspaden langs de grote wegen zijn grotendeels schoon dus daar was prima te fietsen.
Zomaar ergens onderweg.

In mijn optimisme dacht ik dat het fietspad door de duinen tussen Wassenaarsche Slag en Scheveningen ook wel schoon zou zijn. Niet dus. Dat resulteerde overigens wel in een geweldig mooie cross ervaring. Hard werken en nauwelijks vooruitkomen. En af en toe met veel kunst- en vliegwerk nog net niet omvallen in de natte sneeuwpap. Door al dat harde werken heb ik geen kans gezien om fotootjes te maken van dit heroische stuk door de duinen. Terug in Scheveningen aangekomen was ik nog steeds niet gevallen door sneeuw of ijs. Blijf ik me daar ineens in een tramspoor vastzitten en pleur me daar bijna alsnog op mijn b..k. Het ging gelukkig nog net goed!
It's a long way to Tipperary..:-)

Ik heb een eerste poging gedaan om met mijn BlackBerry een video opname vanaf de fiets te maken. Amai, wat schokt dat beeld mensen! Enfin, het gaat om het idee..:-)





Racefiets7588km  (103x)
Cross-hybride180km (4x)
Spinning10x
Cross-trainer134km (12x)

0 reacties: