vrijdag 11 maart 2011

Nog even....

Nog even... Aanstaande zaterdag is het zover. De eerste toertocht van het seizoen 2011 en gelijk een thuiswedstrijd. De organisatie van de wittekruisclassic stuurt me per email nog allerlei last-minute informatie over start informatie, aanpassingen in de route etc. wat erg bijdraagt aan mijn voorpret. De route kun je downloaden van de website en die heb ik al in mijn Garmin ingevoerd. Ik ben er klaar voor!

Tijdrit
De toertocht heeft als bijkomend aardigheidje een tijdrit van 3km ergens rond het 80km punt. Kun je prijzen mee winnen. Ik ben benieuwd hoe me dat afgaat. Misschien moet ik de eerste 80km rond de 15km/uur gemiddeld gaan fietsen om kans te maken..:-)

Bonus kilometers
Rare man die ik ben, kan ik dan niet nalaten om te denken aan de extra kilometers die ik bovenop de afstand van de toertocht moet fietsen om van mijn huis bij Wateringen -van en naar- de Start/Finish locatie te komen. Want die paar kilometers ga je natuurlijk niet met de auto. De mens zit raar in elkaar..:-)

Spinning
Afgelopen dinsdag had ik mijn gebruikelijke lesje Pilatus en afgelopen woensdag het uurtje Spinning.
Nou ja, uurtje....Na het reguliere uur hadden we een optionele bonus van een nummer van 20 minuten die we, in één tempo, staand mochten meedoen. Uiteraard heb ik me niet laten kennen en heb meegedaan, maar de hartslag grafiek laat wel zien dat ik het niet kado heb gekregen..:-)


Racefiets853 km (11x)
Cross-hybride361 km (6x)
Spinning9:13 uur (7x)
Cross-trainer1:00 uur (1x)

0 reacties: