vrijdag 22 april 2011

Een Vader-Zoon ritje

Niels fietst mee
Zondag is de klimtocht Klimmen-Banneux-Klimmen. Met de inspanning van afgelopen woensdag nog voelbaar in de benen, was het vandaag tijd voor een rustig D1 rondje. Toen ik op het punt stond om weg te gaan kwam mijn zoon Niels net naar beneden, klaar met zijn schoonheidsslaapje. Terloops vroeg ik hem: "heb je zin om mee te fietsen?", en tot mijn stomme verbazing zij hij: "ja hoor".

Cola en Appeltaart
Ik heb de snel de oude batavus even geprepareerd en 10 minuten later waren we vertrokken. Via Scheveningen door de duinen naar Katwijk om vervolgens via Leiden richten Alphen te gaan. Uiteindelijk langs de Vliet weer richting Den Haag. Bij Leidschendam hebben we even gestopt voor een colaatje met appeltaart en slagroom op het terras.

Makkie
Het viel me 100% mee dat Niels, volledig ongetraind, schijnbaar moeiteloos, 85km mee fietst. Weliswaar op een rustig tempo, maar toch. Chapeau! Moe, dorstig, maar uitermate voldaan kwamen we 3,5 uur later weer thuis. Een mooi vader-zoon ritje.

KBK
Zondag 130km in de Limburgse heuvels! Klimmen-Banneux-Klimmen. Samen met Cees zondagochtend vroeg vertrekken en na afloop van de toertocht in Klimmen de finish van de klassieker Luik-Bastenaken-Luik op het terras volgen. Daar hebben we zin in!

Racefiets2273 km (28x)
Cross-hybride432 km (7x)
Spinning11:53 uur (9x)
Cross-trainer1:00 uur (1x)

1 reacties:

brasikurtz zei

Leuk! Toevallig heb ik vannochtend ongeveer dezelfde afstand als jullie gefietst. Straks nog een stukje,perfect weer!