maandag 25 juli 2011

Ronde Zoetermeer

Vandaag was het mijn eerste werkdag na 3 weken zomervakantie. Na terugkomst uit Frankrijk afgelopen vrijdag is het fietsen dit weekend letterlijk in het water gevallen. Ik was van plan om zondag een lekker lange rit te maken, maar het is geen enkele minuut droog geweest. Bummer!

Dan maar vandaag een wat langere trainingsrit maken. Vanochtend ben ik lekker vroeg met werken begonnen zodat ik nog voor het avondeten op de fiets kan vertrekken. Het tempo zit er gelijk goed in en dat blijft de hele rit zo. Bij terugkomst doen mijn benen weer ouderwets zeer en loop ik eerst 10 minuten te ijsberen voordat het zuur eruit verdwenen is. Het was weer een lekkere training!


Racefiets
5807 km (65x)
222:49 uur
Cross-hybride
587 km (10x)
25:41 uur
Totaal
6394 km

0 reacties: