woensdag 10 augustus 2011

Frame-stickers.nl

Je hebt ze vast wel eens gezien tijdens een wedstrijd of toertocht: framestickers. Je naam op je racefiets en/of helm. Dat staat uitermate leuk en quasi professioneel. Ik heb er eigenlijk nooit bij stilgestaan om ze voor mezelf te regelen. Ik was altijd in de veronderstelling dat dat nogal een gedoe zou zijn.

Maar niets is minder waar. Via het fietsblog van Bully & Bataaf liep ik toevallig tegen de website frame-stickers.nl aan. Voor slechts 5,50 euro heb je al een setje van 2 stickers voor op weerszijden van je fiets. Da's leuk voor weinig, dus snel maar een bestelling geplaatst. Jeroen, de man achter de schermen bij frame-stickers.nl, heeft de levering nog dezelfde dag op de bus gedaan. Het aanbrengen op de fiets, de volgende dag, was een fluitje van een cent en het resultaat mag er zijn! Categorie: kleine moeite, groot plezier.
Mocht je deze fiets tegenkomen dan istie dus van mij...:-)
AtoS Tour
Zwager Cees heeft ook de officiële bevestiging binnen dat hij mee kan fietsen met de AtoS Tour. Cees is in tegenstelling tot mij niet werkzaam bij AtoS en gaat als "relatie" mee. Deze staan iets lager in de "toewijzings-pikorde" dus hij moest nog even wachten of er plek voor hem beschikbaar zou komen. Klaarblijkelijk zijn er al voortijdige uitvallers, want hij mag mee doen. Toch leuk dat je met je fietsmaatje zon tour kan rijden!

p.s. Je vraagt je misschien af: die tour heet toch de "AOTour" ipv "AtoS Tour"? Welnu, dat zit zo: AtosOrigin is recent samengevoegd met Siemens en de naam van het nieuwe bedrijf is "AtoS".  De voormalig "AOTour" is dus nu omgedoopt naar "AtoS Tour", conform de naam en huisstijl van het nieuwe bedrijf.

Road Captain
Ik kreeg gisteren het verzoek of ik het zag zitten om tijdens de AtoS Tour 2011 één van de 5 Road Captains te zijn. Nou fiets ik regelmatig en in groepsverband, maar deze functie heb ik nog nooit mogen vervullen in het peloton (misschien heeft dat ook wel reden..:-)). Het lijkt me een leuke aanvulling op het fietsen zelf, dus ik ga het een keer proberen.

Pimp my site!
Zoals je waarschijnlijk wel is opgevallen heb ik tussen de bedrijven door ook nog even de site gepimped. Kan die er ook voorlopig weer even tegenaan.

Fietsen
Vanavond heb ik weer eens met Cees ons vaste rondje Westland gefietst. Had ik het er maandag over dat het hard waaide, vandaag was het zo nog gruwelijker. Bij tijd en wijle kon je gewoon stilstaand tegen de wind in leunen. Een ordinaire storm. Onderweg naar Hoek van Holland pikten we nog een fietser op die het in zijn eentje ook zwaar te verduren had tegen de wind in. Toen we hem voorbij fietsten was hij zo slim om bij ons aan te pikken en zo konden we mooi om beurten kopwerk doen tot aan Hoek van Holland.

Langs de Nieuwe Waterweg hadden we de wind traditiegetrouw in de rug en gingen we met z'n drieën in een waaier rijden. We rouleerden prachtig door en hielden de snelheid voortdurend tegen de 40km/u. Bij Vlaardingen was de pijp toen ook wel goed leeg. Onze meerijder hield het ook voor gezien en nam een andere afslag. Cees en ik vonden het eigenlijk dat het wel mooi was geweest en via de korte route langs Schipluiden zijn we al uitbollend terug naar huis gereden.


Racefiets
6405 km (71x)
244:25 uur
Cross-hybride
587 km (10x)
25:41 uur
Totaal
6992 km

3 reacties:

Martin Kool zei

Heb ook al eens zaken gedaan met framestickers. Prima zaakje. Staat mooi die sticker op de Bulls. Ook alweer bijna 7000 km dit jaar. Pffff ik zit nu net op 5000.

Johan Barelds zei

@Martin: ik heb gisteren de fiets expres nog 's-avonds in de kamer laten staan. Kon ik er nog even wat langer van genieten. Het zijn de kleine dingen die het doen...:-)

En ik ben erg blij met die 7000km moet ik zeggen. Ik heb als (sub)doel de 10.000km dit jaar en dat dreigt gewoon te gaan lukken. Dat voelt erg lekker!

Bully & Bataaf zei

Zo, dat ziet er top uit!
Details doen `t `m zullen we maar zeggen.
Veel ''kijk'' plezier...;-)