dinsdag 6 september 2011

AOTour 2010

Vandaag kwam ik onderstaande filmpjes van de AOTour 2010 nog tegen. Het geeft goed de essentie van de tour weer: Geen geprofessionaliseerd fund-raising evenement maar een mooi kleinschalig initiatief voor het goede doel. Voor de editie van 2011 nog even wat informatie op een rijtje:

Website
De website van de AtoSTour is hier te vinden.

Twitter
wordt follower van @AtosTour. Er worden tijdens de tocht (9/10 sept. a.s.) regelmatig tweets en foto's getwittert. Zo krijg je een mooi beeld hoe de tocht verloopt.

Facebook
Er wordt ook informatie van en tijdens de tocht verspreid via Facebook

Hyves
Er is zelfs nog een hyves pagina van de AtoSTour.

De AtosTour fundraising pagina op Justgiving van de Engelse Atos deelnemers.

Have Fun!


 Update 18:30 uur: Zojuist mijn Bulls weer van de fietsenmaker gehaald. Die had ik gisteren in allerijl weggebracht toen ik bij het schoonmaken afgelopen zondag speling op de crank ontdekte. Shit! Dat kunnen we natuurlijk nu even niet hebben. Maar dankzij supersnelle service van Kester2Wielers waren de lagers van de crank vanmiddag al weer vervangen en kon ik hem weer meenemen. Even snel mijn blog en Garmin Connect er op nageslagen en geconstateerd dat ik er toch al weer 14.982km mee gefietst had. En stoemper als ik ben verbaast het me niet dat de lagers het dan beginnen te begeven..:-).

2 reacties:

Bully & Bataaf zei

Nu het materiaal in orde is kan je naar vrijdag uitkijken, veel succes en geniet van de tocht Johan!

Bully & Bataaf

Johan Barelds zei

Bedankt man! Ik sta hier al te popelen..:-)