dinsdag 18 oktober 2011

Herfst Break

Gisteren en vandaag ben ik er met mijn lief even tussenuit geweest. Een "Herfst Break" noemen ze dat bij "Grand Hotel Huis ter Duin" in Noordwijk. En een zeer aangename break was het. Maar dat hadden we ook wel verdiend vonden we. Sauna, zwembad, strandwandeling en nauurlijk lekker eten, helemaal goed.
De enige echte "Grand Huis ter Duin" sloffen.
Bij terugkomst vanmiddag is er zelfs nog tijd over om het standaard Rondje Westland te fietsen. Aangezien ik nog helemaal in de relax stand sta heb ik helemaal geen behoefte om een hoog tempo te fietsen. En dat doe ik dus ook niet. Heerlijk genieten van de wind en zon. Een prachtig herfstdecor en een mooie afsluiting van de "Herfst Break". 


Racefiets
8882 km (100x)
337:22 uur
Cross-hybride
695 km (12x)
29:43 uur
Totaal
9577 km

2 reacties:

Siep zei

Tjee, nog steeds de 10k niet te pakken...Schiet niet echt op ;-))

Johan Barelds zei

Ha Siep! De laatste loodjes wegen het zwaarst zullen we maar zeggen. Of was het nou omdat ik van deze laatste kilometers zo lang mogelijk wil genieten? ..:-) Anyway: het is te merken dat het 's-avonds vroeg donker is en kouder wordt. Ik schiet automatisch in de winterstand. Maar die laatste 450km gaan we komen. Al moet ik er persoonlijk nog een keer voor van Parijs naar Eindhoven fietsen!