dinsdag 2 oktober 2012

Winter programma

De toertochten zitten er op en nog ruim 100km en de 10.000km mijlpaal is weer gepasseerd. De beenstukken kunnen regelmatig al weer aan en het weer is herfstachtig. Veel buien en harde wind. De cross-hybride heeft een winterbeurt gehad en afgelopen zondag was de eerste proef vossenrit. Alle tekenen geven onmiskenbaar hetzelfde aan: het zomerprogramma is voorbij, lang leve het winterprogramma.

Naast het luxe probleem van, wat zal ik deze winter eens gaan trainen, (niks moet en alles mag) komt bij mij in deze periode ook altijd de vraag naar boven: wat wordt het doel voor volgend jaar? Nou heb ik nog even de tijd om daar een definitief antwoord op te geven, maar er zijn al een aantal ideeën de revue gepasseerd. Zo heb ik onderzocht of de Vikingtour wellicht iets is. Deze meerdaagse tour vindt plaats in Noorwegen en schijnt in een erg relaxte sfeer verreden te worden. Helaas valt hij in 2013 precies in de zomervakantie en dat zou betekenen dat de zomervakantie opgeofferd moet worden. En dat is een dikke No-Go kan ik wel verklappen.

Verder is deelname aan de "Duchenne Heroes" voorbijgekomen, maar dat is MTB'en en daar heb ik toch wat minder mee. Momenteel speel ik met het idee om volgend jaar alle Belgische BIG's te gaan rijden. Daar houdt ik het voorlopig maar even bij tot er een nog beter idee voorbij komt. Wordt vervolgd.

0 reacties: