dinsdag 3 november 2015

El Camino, de eerste contouren

Welke fiets(zaken) en kleding neem ik mee? Hoeveel kilometer rijdt ik per dag? Hoe ga ik mijn navigatie verzorgen? Leg ik mijn dagetappes op voorhand al vast of ga ik op de bonnefooi? Allemaal onderwerpen waar ik afgelopen weken flink op heb lopen broeden.

Afgelopen zaterdag had ik ineens de geest en de tijd om de routes uit te stippelen en op te slaan. Uitgangspunten bij het plannen:


  • Routes vooraf vastleggen in Strava en uploaden naar Garmin
  • niet meer dan 120km per dag fietsen en vanaf de Pyreneeën niet meer dan 100km per dag. 
  • Een paar rustdagen inbouwen.
  • tot en met de Pyreneen volg ik het Jacobspad niet (letterlijk) maar in Spanje doe dit ik dit wel (route El Camino Frances). 
  • Overnachtigen vooraf vastleggen via booking.com (zijn tot aan de voorafgaande dag nog te annuleren).


  • En zo ziet het (voorlopige) etappe schema er nu uit:


    To be continued....

    0 reacties: