maandag 13 september 2010

Wat ik je Brom!

Bromvlieg
"Wat ik je Brom" Dat betekent zoiets van: "let maar eens op!". Nou, dat had ik misschien wel beter moeten doen vandaag. Nadat ik vanavond om 18.00 uur, gelijk na het werk, op de fiets gesprongen was reed ik, met open mond van de tegenwindse inspanning, richting Hoek van Holland. Vliegt er me daar ineens een dikke, vette bromvlieg in mijn openstaande mond! Er was geen ontkomen aan, voor ik de onverlaat kon uitspugen zat hij al vastgeplakt in mijn slokdarm. Snel maar een paar fikse slokken uit mijn bidon genomen om het proteine shot weg te spoelen. En nu maar hopen dat hij geen al te gekke dingen gedaan heeft voor hij mijn mond invloog...:-(

In de wind leunen
Na Hoek van Holland had ik wind mee richting "De Berg". Ik was van plan om deze een stuk of 5x keer te nemen, maar bij de eerste keer werd ik bijna van mijn fiets geblazen. Ik kon bijna letterlijk met fiets en al, schuin tegen de wind aanleunen. Da's gekkenwerk. Dus gelijk bij aankomst beneden doorgereden en het rondje vervolgt. Om 20.15 uur kwam in het donker weer thuis. Gelukkig kunnen nu op de fiets wel de lampjes aan, dus geen gezeur of ik nog wel zichtbaar ben in het donker.


Teller:90 Activiteiten
Afstand:6,653.60 km
Gem. afstand:73.93 km
Tijd:264:25:15 u:m:s
Gem. tijd:02:56:16 u:m:s
Hoogte winst:27,889 m
Gem. snelheid:25.2 km/u
Gem. HS:140 bpm
Gem. fietscadans:90 rpm

0 reacties: