woensdag 15 september 2010

Crossover

Schaatsen
Het wordt 's-avonds steeds sneller donker en een fietstocht van 2 uur is 's-avonds praktisch niet meer te doen. Daarnaast gaat in Den Haag op 25 september a.s. de 400m schaatsbaan op de "De Uithof" weer open. Mijn plannen zijn om de komende winter flinke afstanden te gaan schaatsen. Als ik nog steeds acceptabel kan schaatsen, zoals vóór mijn hernia van afgelopen december, dan wil ik zelfs proberen de Alternatieve Elfstedentocht op de Weissensee te gaan rijden. Maar daarvoor moet ik eerst weer eens wat gaan proefschaatsen in september. De laatste keer in januari, ging het schaatsen nog niet helemaal zoals ik dat wilde.

Crosstrainer
Om o.a. alvast een beetje te wennen aan de schaatsbeweging ben ik vanavond maar weer eens op de cross-trainer gestapt. Dat lijkt iig al iets meer op schaatsen dan fietsen... Even alle rotzooi van de crosstrainer af halen die er gaandeweg de zomer opgestapeld was, en gaan met die banaan. Om de knieen niet gelijk teveel te belasten ben ik begonnen door langzaam op te bouwen. Het laatste half uur ging in de D3 zone en dat is indoor lekker zweten kan ik u melden!

Inspanningstest
Vanavond was de laatste training deze week vóór de inspanningstest die ik a.s. vrijdagmiddag bij Adrie van Diemen van webtrainer.nl ga afleggen. Die test is mijn eerste "echte" inspanningstest. Ik ben erg benieuwd naar het resultaat.

0 reacties: