zondag 3 oktober 2010

Prachtige nazomerdag

Vandaag heb ik mijn skikes weer eens uit de schuur opgeduikeld. Die had ik al ruim een jaar niet meer aangehad. Nadat ik een paar kilometer geprobeerd heb ´het skike gevoel´ terug te krijgen was ik het zat. Het was te mooi weer om te gaan lopen prutsen met skikes. Ik móet fietsen!

Zo moet je dus skiken. Maar let op: dit is een promotie filmpje...:-)

Niks skiken, gewoon fietsen!
Dus ben ik snel weer naar huis omgekeerd en heb onderweg nog Cees gebeld. Die wilde in zijn tuin aan het werk maar was ook overtuigd dat het weer té mooi was om niet te gaan fietsen. Een half uurtje later zaten we op de fiets. En het was gewoon té lekker! Na het eerste stuk richting Zoetermeer stug tegen de wind ingefietst te hebben was het genieten van wind mee. Tot 45km/uur knalden we door het Groene Hart. Helemaal lekker! 

Lekke band
Een micro dompertje was een lekke achterband van Cees ergens langs de Vliet. Maar die was ook zo weer vervangen en na 76 kilometers waren we thuis. Enoorrrrrum genoten! 

Taart
En vandaag is er taart by the way. Ik heb voor het eerst meer dan 7000 kilometer gefietst in een jaar! Gebak is on me.
7000 kilometer gefietst dit jaar

Teller:95 Activiteiten
Afstand:7,049.15 km
Gem. afstand:74.20 km
Tijd:279:33:46 u:m:s
Gem. tijd:02:56:33 u:m:s
Hoogte winst:28,558 m
Gem. snelheid:25.2 km/u
Gem. HS:140 bpm
Gem. fietscadans:90 rpm

0 reacties: