woensdag 8 december 2010

Eet gevarieerd en matig

Op de hagelslag stond vroeger altijd het advies: "Eet gevarieerd en matig". Of het tegenwoordig er ook nog op staat weet ik niet, want de laatste jaren eet ik praktisch geen hagelslag meer.
Wel heb ik het hagelslag advies vanavond even weer van stal gehaald. Wegens een communicatie foutje in de thuis planning moest ik de spinning les van vanavond naar morgen verschuiven. Er was vanavond laat nog wel  ruimte voor een klein uurtje op de crosstrainer.  Dat "uurtje" betreft het "matig" gedeelte uit het hagelslag advies. De "gevarieerd"heid bestond uit 10 x een blokje van 6 minuten die ik afwisselend in mijn D1, D2 en D3 hartslagzone heb gedaan. Een soort van gestructureerde interval zeg maar;  Het was vanavond dus "Gevarieerd en matig".



Teller:11 Activiteiten
Afstand:117.00 km
Gem. afstand:16.71 km
Tijd:12:48:12 u:m:s
Gem. tijd:01:09:50 u:m:s
Hoogte winst:77 m
Gem. snelheid:16.3 km/u
Gem. HS:147 bpm
Gem. fietscadans:--

0 reacties: