zaterdag 11 december 2010

Supertoll!

Na wekenlang sneeuw en regen ellende vandaag eindelijk weer eens een rondje buiten gefietst. Er gaat toch niets boven een paar uurtjes lekker buiten fietsen. Ik merk wel, dat ik voor mijn vaste rondje, een veel hogere gemiddelde hartslag nodig heb dan een paar maanden geleden, toen ik nog volop getrained was. Maakt niet uit, hebben we in het voorjaar weer wat om aan te werken. Bovendien heb ik met mijn Garmin gegevens van afgelopen jaar nu wel een leuk referentiekader.

Drek
Er lag onderweg behoorlijk wat drek op het wegdek. Bij thuiskomst zat mijn fiets er helemaal onder. Ik heb hem maar even met de tuinslang goed afgespoten zodat er geen zand e.d. op de ketting en tandwielen achterblijft. Nu maar even laten drogen en daarna de boel weer in het vet.
Winterbandjes
Vergeten te vermelden: ik heb vandaag voor het eerst op mijn Continental 4 Seasons bandjes gefietst. Vooralsnog niks mee (maar die mening kan natuurlijk snel bijgesteld worden mocht ik een dezer dagen onverhoeds lek rijden of onderuit gaan..:-))


Teller:103 Activiteiten
Afstand:7,587.89 km
Gem. afstand:73.67 km
Tijd:300:10:15 u:m:s
Gem. tijd:02:54:51 u:m:s
Hoogte winst:29,839 m
Gem. snelheid:25.3 km/u
Gem. HS:141 bpm
Gem. fietscadans:90 rpm

0 reacties: