zaterdag 1 januari 2011

Let the games begin!

Happy Newyear!
De winterstop is voorbij! Alle tellers gaan weer op nul en we beginnen weer helemaal van voren af aan. Vandaag is de eerste officiële dag van mijn trainingsprogramma 2011. Geen excuses, gelanterfanter of ge-ja-maar meer; trainen met je kadaver Johan! (en daarbij moet d'r ook nog een kilootje of 2 af)

Opbouwfase
De komende 3 maanden januari, februari en maart staan volledig in het teken van het uitbouwen van de trainingskilometers/uren. Het hoeft niet hard of explosief, alles mag gewoon lekker in D1. Dus wat doe je dan op nieuwjaarsdag? Dan pak je gelijk kilometers en  maak je een rustig D1 nieuwjaarsritje. Kan ik gelijk maar eens kijken of er nog wat "oud-en-nieuw-schade" in de regio is.
Pantzerfaust?
Nieuwjaarsduik
Aansluitend ben ik via Scheveningen gefietst om de dappere jongens en meisjes aan te moedigen die een nieuwjaarsduik gingen maken. Respect! En het is bij zon duik helemaal mooi als je er gelijk geld mee kan inzamelen voor een goed doel zoals b.v. Alpe d'Huzes.
Not for the faint at heart.
Omkleden en gaan met banaan!

Racefiets-
Cross-hybride54 km (1x)
Spinning-
Cross-trainer-

2 reacties:

patrick zei

Wat een goed begin zeg van het nieuwe jaar. Maar ik mis toch het zee uitstapje! Was een leuke bike-swim-bike geweest.

Sportieve wensen voor het nieuwe jaar

Johan Barelds zei

Het idee is leuk, maar mijn paar weken oude Cube is me toch wat te kostbaar om mee in zee te nemen (eerder onder de douche..:-)).
Bedankt voor de wensen en ook voor jou en Marie-José natuurlijk!
Is het nieuwjaarsduiken in Drachten nog doorgegaan en heb je meegedaan?