woensdag 12 januari 2011

Zadelgeluk..

Afgelopen week heb ik geëxperimenteerd door het zadel van mijn cross-hybride op mijn racefiets te zetten. Het betrof het "Scarpe Active 5" zadel van Cube. Dat experiment is zo goed verlopen dat ik een identiek zadel voor op mijn racefiets wilde. Alleen de kleuren moesten anders. Die moeten namelijk wel bij de kleurstelling van de racefiets passen. Anders is het geen porum!

Experiment: Zadel van mijn cross-hybride op mijn racefiets
Dus van de week naar Bike2build in Vlaardingen getogen om te kijken of een dergelijk zadel los verkrijgbaar is. Helaas, nergens los verkrijgbaar, ook niet op het internet. Maar wat doen die Toppers bij Bike2build? Ze trekken gewoon een zadel van een spiksplinternieuwe Cube Cross 2011 af en die krijg ik vervolgens mee. Helemaal geweldig! Wat een Serviceverlening! Bassie kan nu zonder zere kont het nieuwe seizoen in. Mooi stukje zadelgeluk.

Experiment geslaagd: Een identiek, nieuw  zadel maar met de juiste kleurstelling.
 Met dank aan Bike2build!
Verder vanavond weer een uurtje spinning gedaan. Geen straf als het al de hele dag regent.


Racefiets139 km (2x)
Cross-hybride163 km (3x)
Spinning2x
Cross-trainer-

0 reacties: