maandag 31 januari 2011

Dipje

Iedereen heeft er wel eens last van: een dipje. Na mijn laatste rit, afgelopen woensdag, kreeg ik toch weer last van mijn knie. Mijn eerstvolgende fietstocht stond voor afgelopen vrijdagmiddag geplanned. Op vrijdag had ik nog steeds last van de knie. Los daarvan had ik eigenlijk helemaal geen zin om op de fiets te stappen. Een heuse grote-mensen dip! And guess what? Voor de verandering heb ik er eens helemaal aan toegegeven. Lekker!

Ook mijn geplande fietstocht van het afgelopen zondag is gesneuveld. Het hele weekend heb ik eens helemaal niet aan sport gedaan. Pas vandaag was ik weer eens voorzichtig toe aan een stukje fietsen. En dat ging best lekker. Ik had alleen wat materiaalpech. Halverwege viel mijn lampje achter uit en die was met geen mogelijkheid meer aan te krijgen.  Dat fietst toch niet lekker, in het donker aan de weg, kan ik u vertellen. Gelukkig ben ik binnenkort jarig....:-)



Racefiets480 km (6x)
Cross-hybride296 km (5x)
Spinning3x
Cross-trainer-

3 reacties:

Ronald van Schaik zei

Rust is ook een goede training! Het kan geen kwaad om ff rustig aan te doen, niks forceren de mooiste maanden moeten nog komen!

Johan Barelds zei

@Ronald: mijn idee. Ik had alleen die "geheime" 10.000km doelstelling nog in mijn hoofd voor dit jaar..:-)

Gerard van Dongen zei

Een keer een weekje NIET sporten kan idd helemaal geen kwaad.

En 10.000? Zelf de afgelopend drie jaar dik overheen maar belangrijker is de beleving van de tochten.
Gewoon iedere maand 1000km en het komt toch nog goed!
Belangrijker: geef dingen tijd die tijd nodig hebben!