woensdag 23 maart 2011

AtosOrigin Tour 2011

AOtour
De kogel is door de kerk! Gisteren heb ik me opgegeven voor de AtosOrigin Tour. De deelnemers aan deze 2-daagse toertocht zijn overwegend AtosOrigin medewerkers en er wordt in twee dagen van Parijs naar Eindhoven gefietst (totaal 470km). Er wordt gefietst voor een goed doel en voor 2011 is dat KiKa.

Spinning
Vanavond dus extra gemotiveerd naar de spinning les gegaan. Omdat het einde van het spinning winterseizoen in zicht komen worden we vanavond, tijdens het spinnen, bij wijze van beloning, van een hapje en een drankje voorzien door de spinning instructeur himself. Dit was de eerste spinningles dat ik na afloop met meer calorieen de deur uitga dan waar ik mee binnen kwam. Nog nooit vertoond!

Fietsplannen
Het komende weekend komt er van fietsen niets terecht. Carla is jarig en we krijgen het hele weekend visite. Maar getrained zal er worden, dus treed het noodplan in werking. Vrijdagmiddag ga ik een lekker grote ronde fietsen. In afstandmeten.nl heb ik alvast de volgende route geplanned:



Als heb weer net zo mooi blijft als vandaag beloofd het een mooi tochtje te worden. Ik heb er zin in!
Racefiets1160 km (14x)
Cross-hybride361 km (6x)
Spinning11:53 uur (9x)
Cross-trainer1:00 uur (1x)

0 reacties: