maandag 25 april 2011

FTCW:Bloembollentocht

Na de toertocht Klimmen-Banneux-Klimmen van gisteren dacht ik vanochtend nog even aan de toertocht van FTCW mee te gaan doen. Rustig, op het gemak, even lekker de benen losrijden na de klimtocht van gisteren.

Zoals gebruikelijk heb ik gelijk aangepikt bij de eerste de beste groep die om 08.30 uur bij de start vertrok. Blijk ik in één of ander A groep terecht gekomen te zijn. Als dolle idioten en met een moordend tempo is de 110 kilometer in no-time afgeraffelt. Binnen 3 uur en 16 minuten sta ik weer thuis voor de deur. Hoezo even rustig uitrijden vanochtend?

Anyway, het leuk er aan is dat ik iedere keer mezelf weer verbaas door nog sneller te rijden dan tot nu toe het geval was. Ben benieuwd hoe lang zich dat nog doorzet. De grens zal nu onderhand wel aardig in zicht zijn.

Racefiets2498 km (30x)
Cross-hybride432 km (7x)
Spinning11:53 uur (9x)
Cross-trainer1:00 uur (1x)

2 reacties:

Martin zei

Stevig doorgereden. En dat met KBK nog in de benen. Mooi wark!

Johan Barelds zei

@Martin: Thanks Martin! Ik liep toevallig tegen jou BIG palmares en bijbehorende kranten artikelen aan. Impressive! 164 BIG's, daar ga ik ook voor...:-)