zaterdag 2 april 2011

Getverderrie wat lekker!

Rustdag
Het was helemaal niet mijn bedoeling om vandaag te gaan fietsen. Gisteren had ik er al 70 weggetrapt en morgen mag ik er ook weer 100, dus vandaag was een rustdag. Maar toen ik vanmiddag helemaal alleen in het zonnetje thuis zat begon mijn fiets mij dingen in mijn oor te fluisteren. En toen kon ik uiteraard de verleiding niet meer weerstaan.

Zondags tricot
Omdat het zo schitterend weer was heb ik mijn mooie zondagse tricootje tevoorschijn gehaald. En voor het eerst  sinds de winter geen beenstukken aan. Lekker met de witte melkflessen in de zon! En met een super relaxed gangetje ben ik de mooi-weer-fietser gaan uithangen. Snelheid niet boven de 25 en hartslag in de D0.

Lek
Kom ik onderweg ook nog een fietser tegen die lek had gereden en geen bandjes bij zich had. Kon ik gelijk weer mijn goede padvinders daad voor dit jaar verrichten. Ik heb hem één van mijn 2 bandjes gegeven en hij was helemaal happy. Lekker gevoel om iemand zo gemakkelijk te kunnen helpen.

Na ruim een uur was ik weer thuis. Heerlijk de benen even los getrapt voor morgen en optimaal genoten van het zonnige weer.


Racefiets1440 km (18x)
Cross-hybride432 km (7x)
Spinning11:53 uur (9x)
Cross-trainer1:00 uur (1x)

0 reacties: