woensdag 13 april 2011

Gezocht: Heilig Vuur

Vanavond weer met Cees gefietst. Het ontbrak me aan heilig vuur. Cees ging lekker, dus ben ik maar regelmatig in zijn wiel gekropen.
Gezocht: Heilig Vuur
Het was niet dat het niet ging, maar de benen hadden er vanavond duidelijk geen zin in. Gewoon lui. Doe het lekker zelf. Waarschijnlijk nog niet helemaal hersteld van de Veenendaal-Veenendaal afgelopen weekend en de uit de hand gelopen herstelrit van afgelopen maandag. Gelukkig heb ik 3 rustdagen om te herstellen tot de toertocht van zondag.

Racefiets1929 km (24x)
Cross-hybride432 km (7x)
Spinning11:53 uur (9x)
Cross-trainer1:00 uur (1x)

2 reacties:

Siep zei

Ja, zo gaan we het natuurlijk niet redden in september. Ge mot trainieren Johan! ...;-)

Johan Barelds zei

Er was een gezagscrises gaande tussen mij en mijn benen...:-)