maandag 11 april 2011

Uit de hand gelopen herstelritje

Ik had het zo mooi bedacht. Vanavond een rondje van een kilometer of 50 op een rustig tempo. Net als vorige week toen ik het weekend ook zo goed mijn best gedaan had. Dan moet je het maandag op het gemakkie doen. En dat heb ik toen heel netjes gedaan. Een copy van dat herstelritje had ik ook voor vanavond in gedachten.

Maar eenmaal onderweg begon ik als vanzelf steeds sneller te fietsen. Tegen de wind in beuken. Steeds sneller, tot aan het omslagpunt toe en er zelfs er overheen af en toe. Out-of-control, geen houden meer aan, helemaal van God los. Niks, nada D0. En eenmaal volledig los, denk je: ach wat maakt het ook uit. Herstellen doe ik later wel als ik oud ben.

Racefiets1863 km (23x)
Cross-hybride432 km (7x)
Spinning11:53 uur (9x)
Cross-trainer1:00 uur (1x)

0 reacties: