maandag 4 april 2011

Herstelritje

Herstelritje
Vóór de klassieker Veenendaal-Veenendaal (135km) die voor aanstaande zaterdag op het programma staat wil ik deze week nog 2 trainingen doen. Aangezien ik wat krap zit deze week moest training één gelijk vanavond al gedaan worden. Na de pittige Toertocht van gisteren leek het me niet verstandig om er vanavond nog eens een keer flink in te kleunen. Dus was vanavond hét moment voor een herstelritje.

Als je de Garmin Hartslaggrafiek er op naslaat kun je zien dat mijn hartslag de hele rit (op een kleine stukje op het einde na) netjes in de D1 zone is gebleven. Ik heb mijn hele vaste rondje als een brave huisvader gefietst en dat viel nog niet mee..:-)

AOTour
Het is het officieel. Ik hoor d'r bij. Per email kreeg ik vandaag de formele bevestiging dat ik tot het illustere gezelschap van 50 internationale AtosOrigin collega's behoor die zichzelf onsterfelijk gaan maken door Parijs-Eindhoven in 2 dagen te gaan fietsen. En dat alles voor het goede doel KiKa. Dus trek die portemonnee en geeft allen met gulle hand mensen. Het hoeft niet veel te zijn en het wordt uitermate op prijs gesteld. Alvast bedankt!

Olympic Stadium London
AOTour en Olypmpische Spelen 2012, Londen
In de wandelgangen heb ik vernomen dat de AOTour van volgende jaar (2012) naar Londen gereden zal worden ivm de Olypische Spelen. AtosOrigin is al jarenlang wereldwijd IT partner van deze spelen. Als ik de verwarmingsbuizen mag geloven dan hebben de deelnemers van de de AOTour van dit jaar wellicht voorrang voor de inschrijving van AOTour van volgend jaar naar Londen. Als ik dus goed mijn best doe dit jaar, en een beetje mazzel heb, dan fiets ik volgend jaar, na 2 dagen, wellicht het Olympische Stadion in Londen  binnen. Hoe leuk is dat dan!

Racefiets1591 km (20x)
Cross-hybride432 km (7x)
Spinning11:53 uur (9x)
Cross-trainer1:00 uur (1x)

0 reacties: