maandag 6 juni 2011

De AOTour komt er aan...

Ik ga iets doen waar ik (ik geef het eerlijk toe) een lichte aversie tegen heb. Als stoere self-supporting man  kan ik mijn boontjes over het algemeen prima zelf doppen. Ik fiets voor mijn conditie en omdat ik een kick krijg van de geleverde prestatie. Ook houdt ik er van om naar een doel toe te werken.

Normaliter is dat doel in mijn eigen belang, maar deze keer is dat anders. Het doel wat ik mij dit keer heb gesteld is niet in mijn eigen belang. Het doel is in belang van anderen. En ik ga dus nu iets doen wat ik als stoere sportman normaliter niet zo snel zou doen. Ik ga hulp vragen. Jullie hulp als lezers van dit blog.

Wat wil het geval?  Zoals wellicht bekend fiets ik op 9 en 10 september a.s. samen met 54 andere internationale AtosOrigin collega's de AOTour 2011. Een monstertocht van 470 kilometer en 4500 hoogtemeters in 2 dagen van Parijs naar Eindhoven (http://www.aotour.nl)

We fietsen voor het goede doel, we fietsen voor KiKa (Kinderen Kankervrij). Ik zou het erg waarderen als je mij/ons helpt door deze tocht te sponsoren. Het hoeft niet veel te zijn, ook kleine bijdragen worden op prijs gesteld.

Help mij door te sponsoren
Ik heb de volgende sponsor mogelijkheden in de aanbieding:

1.     Koop één of meerdere loten
Slechts € 2,50 per stuk met kans op mooie prijzen!
Stuur mij even een mailtje mij om te laten weten hoeveel loten je wilt afnemen.
De te winnen prijzen kun je vinden via
deze link.
2.    Sponsor per Kilometer
Laat me per email weten hoeveel jij, per kilometer die we fietsen, wilt sponsoren (totaal v.d.
tocht is 470km).
3.    AOTour postzegels
Koop één of meerdere velletjes van deze unieke AOTour postzegels.
Een absoluut collectors item en slechts €  10,- per vel van 10 stuks.
Alle overwaarde van de postzegels komt volledig ten goede aan KiKa.
Ik verneem graag hoeveel vellen ik voor jou mag reserveren.
4.     Rechstreeks storten aan KiKa
Uiteraard kun je ook gewoon rechtstreeks storten aan KiKa.
Doe je het via
deze link dan telt je gestorte bedrag ook mee in onze doelstelling voor dit jaar.

Via mijn blog zal regelmatig update's over ontwikkelingen rondom de AOTour. Verder zal ik tijdens de Tour zelf gaan proberen regelmatig twitteren (@johanbarelds) zodat je een impressie van onze lijdensweg krijgt..:-)

Alvast bedankt voor je bijdrage!

Met vriendelijke groet,
Johan Barelds,
Stoere Sportman & Hulpvrager

0 reacties: