woensdag 28 september 2011

Nazomeren

Het werd zowaar nog lekker weer vanmiddag. Zo lekker dat ik besloot om vanmiddag een paar uurtjes eerder vrij te nemen en nog even goed te genieten van het zonnetje. En dat genieten doe je dan uiteraard op de fiets..:-).
Wel spannend, stiekum een fotootje nemen als de tandarts niet kijkt..
Het kon bovendien geen kwaad om het bloed even goed rond te pompen. Mijn hele linkerkaak was nog grotendeels verdoofd na de wortelkanaal behandeling die ik tussen de middag had gehad. Je kent dat wel: als je een slok van je koffie neemt stroomt het er aan de andere kant van je mond net zo hard weer uit. Nou, ik kan melden dat na mijn fietsritje de verdoving geheel en al verdwenen was. Een lichte botpijn is er voor teruggekomen, maar dat overleven we wel...

De laatste loodjes
Ik zag net dat ik vandaag de 9000km barrière genomen heb voor 2011. Dat is zowiezo al een all-time-high en bovendien nog maar 1000km tot de magische 10.000km grens. Als ik niet 5 ribben breek ofzo  moeten die "duuzend" kilometers nog zeker gaan lukken. En dan kan ik wel stellen dat 2011 een goed sportjaar is geweest. Een jaar waarin ik al mijn sportieve doelen heb kunnen realiseren. En daar ben ik toch wel een beetje trots op.



Racefiets
8355 km (91x)
318:20 uur
Cross-hybride
695 km (12x)
29:43 uur
Totaal
9050 km

0 reacties: