maandag 26 september 2011

The Knightrider

De zin op de zonovergoten zondagmiddag klinkt nog na in mijn oren... "en het blijft nog de hele week dit weer".... Nou, amehoela! De eerste 35km  van mijn reguliere rondje Westland rijd ik alweer in de stromende regen. Niet dat het deert, want het is niet koud. Het voelt alleen verschrikkelijk sompig.
De Sigma Pava

Verder was het vanavond weer eens ouderwets nachtrijden. Het was natuurlijk nog maar begin avond, maar door de duinen is het rond achten al zo donker dat het wel nacht lijkt. Maar uiteraard had ik mijn schijnwerper (Sigma Pava) al weer van stal gehaald en die verlichtte het duistere pad voor mij met een brede lichtbundel. Wel weer spannend overigens om in het donker met 30km/uur over een fietspad te jagen. En dan maar hopen dat je geen recalcitrant konijntje tegenkomt..:-)



Racefiets
8285 km (90x)
315:46 uur
Cross-hybride
695 km (12x)
29:43 uur
Totaal
8980 km

2 reacties:

Gerard van Dongen zei

Strak lampje!

Johan Barelds zei

@Gerard: Yep! En ik kan hem van harte aanbevelen. Heeft een lichtbundel als een motor koplamp.