maandag 2 januari 2012

De kop is er af!

Zoals in mijn vorige artikel te lezen was heb ik mij voorgenomen om in 2012 niet meer over elk trainingsritje een blogartikel te schrijven. Daar ga ik me ook zeker aan houden. Maar de eerste kilometers van 2012 kan je natuurlijk niet onopgemerkt voorbij laten gaan; die moeten geblogd worden.

Het was een pittig ritje vanmiddag met de gebruikelijke wind-tegen richting Hoek van Holland. Onderweg werd ik ingehaald door iemand op een BeachBike. Even aangepikt, maar bij een klein klimmetje was het gebeurd met me. Te lang boven het omslagpunt gereden en ineens was de koek op. Volledig opgeblazen. Gelukkig kon ik redelijk snel weer herstellen en voorbij Hoek van Holland ging het weer ouderwets lekker (met de wind in de rug....:-)).

Trainingsschema 2012
Van het weekend heb ik ook maar weer een (concept) trainingschema voor 2012 in elkaar gedraaid. Niks geavanceerd met trainingszones enzo, maar redelijk basaal met fiets frequentie en afstanden. Het doel van het schema is om een beetje gevoel te krijgen bij de tijd die nog rest tot aan de Tour For Life en de kilometers die gemaakt moeten worden. Het schema is hier te vinden.

AtoS For Live
Op het werk komt de onderlinge communicatie tussen de teamleden van ons AtoS For Live team aardig op gang via email en social media. De eerste initiatieven voor sponsoring worden bekokstoofd en ook de eerste voorzichtige donaties komen binnen. Het wachten is nog op het eerste bedrijf dat een sponsor toezegging gaat doen. Spannend en erg leuk om eens zelf van dichtbij mee te maken.



Racefiets
0 km (0x)
00:00 uur
Cross-hybride
57 km (1x)
2:09 uur
Totaal
57 km

0 reacties: