maandag 16 januari 2012

Johan 'Bartoli'

De laatste paar weken wordt ik zondags tijdens onze vossenritten consequent 'Bartoli' genoemd door de voorzitter van onze Fietsclub (hij heeft moeite met mijn achternaam 'Barelds'). Nou ken ik mijn (fiets) klassiekers totaal niet dus ben ik vanavond maar eens gaan googlen op 'Bartoli' om te kijken wat de beste man allemaal op fiets gebied gepresteerd heeft. En dat is toch wel aanzienlijk.
Michele Bartoli
Michele Bartoli (slechts 4 jaar jonger als ik) behoorde midden jaren 90 tot de wereldtop en heeft onder meer rond die periode 5 keer een grote voorjaarsklassieker gewonnen. In 2002 won hij zelfs de Amstel Gold Race. Eigenlijk best een groot compliment dus je hem als nickname krijgt. Die houden we er dus maar in...:-)

3 reacties:

Theo zei

Ha Johan,
mooi toch...zo'n bijnaam met heroische inhoud zullen we maar zeggen! Ik ga mn blogje ook maar weer eens actiever invullen.

Bully & Bataaf zei

Ehi Bartoli,
Poi andremo da voi oggi ma così chiamata! Avete intenzione di personalizzare anche il nome del tuo blog? ;-)
' Nickname di cui essere orgogliosi! Arrivederci

Johan Barelds zei

Euhhh, si, si, grazie e prego!