maandag 6 februari 2012

IJsclub Vlietland, Schipluiden

Aangezien er toch niet fatsoenlijk gefietst kan worden heb ik vanavond mee gedaan aan de tijdelijke volksgekte genaamd "schaatsen op natuurijs". Om 20.00 uur stond ik voor het eerst deze winter met de noren onder gebonden. Plaats van handeling: "IJsclub Vlietland" te Schipluiden. Na stug 2 uurtjes doorschaatsen kwam ik, net voor sluitingstijd, weer als één van de laatsten van het ijs af.

Er schijnt ook nog een RTL televisieploeg geweest te zijn, maar daar had ik uiteraard geen tijd voor. Gewoon 2 uur stug mijn rondjes doorschaatsen. Toen was ik er ook wel klaar mee. Volgens mij moet ik morgen het bed uit getakeld worden. Ik zal wel lekker spierpijn/rugpijn hebben. Maar dan kan je wel zeggen dat je op natuurijs geschaatst hebt. Kan iemand trouwens in het Garmin plaatje hieronder even het aantal rondjes tellen? Die ben ik namelijk even vergeten te tellen..:-)
 

3 reacties:

Ronald van Schaik zei

Niet duizelig?

Johan Barelds zei

haha.:-), hooguit van het aantal mensen wat op zon ijsbaan afkomt. Niet te geloven wat een gezellige drukte. IJs was gelukkig nog best wel ok.

Bully & Bataaf zei

:-) haha lig hier in een deuk! ik kom niet verder dan 45,5 rondje, ben de tel hier kwijt....