donderdag 15 november 2012

Blog update!

Dag lieve lezertjes,

Het is al weer enige tijd geleden sinds de laatste blog update dus hierbij een teken van leven.
Aanleiding was het verschijnen van het AtoS sociaal jaarverslag 2011 waar ik het voorrecht heb zeer pontificaal in te staan (zie foto hieronder). Dat moet ik natuurlijk even heel trots op mijn blog zetten..:-)


In het AtoS jaarverslag, altijd leuk!

Na de Tour For Life van september j.l. is het schema geruisloos overgeschakeld naar de winterstand. Het kilometrage is teruggezakt naar een gemiddelde van rond de 150km per week en de zondagse vossenritjes hebben hun intrede gedaan .  

Voor die vossenritjes heb ik weer de cross-hybride van stal gehaald en dat bevalt goed. Door de week train ik nog op de VanNicholas-Zephyr racer. Daarvan heb ik de afstelling nu zo goed als rond en ook het Brooks zadel is lekker ingereden. Daarmee is hij klaar om begin volgend jaar aan een nieuw toerseizoen te beginnen.

Voor het seizoen 2013 heb ik me voor de eerste toertochten al weer ingeschreven (Witte Kruis Classic en Joop Zoetemelk Classic). De rest van de toerkalender moet nog ingevuld worden. Wat het jaardoel 2013 gaat worden ben ik nog steeds niet uit. Eigenlijk ben ik nog nergens tegenaan gelopen. Komt wellicht nog en anders moeten we maar iets "normaals"  als doel stellen zoals b.v. een specifieke klassieker.

Voorlopig maar eerst de kou en culinaire aanslag van de feestdagen "overleven"..:-)
To be continued...

0 reacties: