donderdag 13 oktober 2011

Damage Control

Na mijn "euro blooper" tijdens de vossenrit van afgelopen zondag was ik uitermate benieuwd wat voor schade me dat opgeleverd had in het algemeen klassement. Hoe veel plaatsen was ik naar beneden gekukeld omdat ik zo stom was geweest een euro in de vos te gooien ipv de vossenrit munt. Gisteren stond de verlossende uitslag op de website van FTCW:

Slechts één plaats gezakt ondanks mijn "euro blooper"....
Slecht 1 plaats gezakt! Slechts één van mijn directe concurrenten onder mij had kans gezien om mijn blooper te verzilveren door me in het algemeen klassement voorbij te schieten. De rest had deze gouden kans laten liggen. De 1e en 2e plek (resp. 20 en 19 punten) waren zelfs naar deelnemers gegaan die vorige week niet mee hadden gefietst. Een gelukje bij een ongeluk. En nu niet weer stomme fouten maken dit seizoen. Even een tijdje aan damage control doen.



Racefiets
8766 km (98x)
333:03 uur
Cross-hybride
695 km (12x)
29:43 uur
Totaal
9461 km

0 reacties: